måndag 22 november 2010

Snö, ensam, gymmet!

Kan det bli bättre tänker du!
Nja det kan det faktiskt nästan inte:) Vi fick fin besök an Filip Bergman och Göran Marklund i går kväll, de sov hos oss för att tidigt i morse åka i väg på tränar kurs. Dennis är också med på den, där av att vi är ensamma tills på torsdag.

När vi vaknade i morse var det jätte mycket vacker snö som fallit, Viggo blev så glad:)
Nu har jag lämnat honom på förskolan, tagit mig till gymmet och sitter nu här på bänken och ska byta om... Undrar varför jag tog mig hit, känn som om jag ska somna..

Mamma påminde mig om att informera om den lilla rita som poppar upp när ni ska in här och kika. Tryck ok varje gång så kommer du vidare, jag ska se över det i kväll framför datorn, det är någon form av statestik mätare..

Nä nu måste jag ta mig in, hörs senare!

Snart Stockholm i mitt ihärta igen, då ska jag få pussa och lukta på lilla Vera, längtar!!!

Önskar dig en fin dag, kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar