tisdag 9 november 2010

Hej hej på dig!
I dag önskar jag att jag var du. Du är säkert full av energi och har redan druckit kopp nr3 på jobbet..
Själv hade jag höga ambitioner med den här dagen. Jag skulle träna, äta lunch med söta Sara, ringa massa viktiga samtal, städa, ev ha muddaga gäster och sedan packa lite inför STOCKHOLM till helgen.
Men istället vaknade jag med en eländig huvudvärk.. Kärlek har ny bäddat ner mig i soffan, preppat mig med Alvedon, te och en film. Undrar vem som kommer somna först?
Min plan är att bli piggare och sedan efter lunch göra allt det där som du säkert har kraft att göra. Mamma, du behöver inte bli orolig, det går över snart!

Skriv gärna en kommentar gällande gårdagens ämne så snackar vi om det senare.

Önskar dig en fin tisdag!
Kram

2 kommentarer:

  1. Det var inte så roligt att se ,jag kände inte igen mig alls. tänk att det kan bli så fel fast man tror att man gör rätt.Det är inte kärlek mera att man tror att man inte är snäll,vet ej om jag orkar följa programmet vi får se.Kramisar
    .

    SvaraRadera
  2. Vet inte om jag kommer kolla heller. Det känndes inte som det ar på riktigt, värst var ju föräldrarna. Jag förstår att du inte kännde igen dig, sådär är jag inte uppfostrad, tur är väl det:) puss mamma

    SvaraRadera