torsdag 11 november 2010

Undrar ni var jag är?

Sorry att jag inte har hört av mig i dag:(

Hade tänkt att lägga upp lite bilder idag från igår, har inte hunnit med det. Snart sätter vi oss i bilen mot Stockholm, tänkte fixa med bilderna då.
Det är faktiskt inte bara härligt att åka upp, känner mig lite orolig att det ska kännas jobbigt att vara där utan att bo där, eller att det blir jobbigt att lämna.. Men snart ska vi ju upp igen innan resan:)

Idag går alla mina tankar till min kära kära vän Cissi och hennes man Marcus, dem blir nämligen föräldrar idag. Jag pratade med cissis mamma för 1 timme sen, då hade det inte anlänt någon liten bebis ännu.. Undrar så om de får en flicka eller pojke, det jag vet är att den kommer att vara ljuvligt söt:)
Fina fina vän, när du läser det här ska du känna att jag var med dig hela dagen!

Har tränar och packat idag, inte mycket annat gjort.

Vi har förrästen fått lite fler timmar på dagis för Viggo, efter semestern kommer vi köra 09.00-14.00 varje dag. Allt för all lilla kärlek ska få det så bra som möjligt på sitt nya dagis.
Tog fighten med kommunen, tack Acke som tipsade och peppade mig!

Nej nu får kärlek ta och komma hem sp vi kan komma iväg, har ju ett antal timmar framför oss ,hörs under vägen med bilder.

Önskar dig en fin kväll, kram

1 kommentar:

  1. Bra jobbat Johanna du fixar det mesta står på dig när det gäller,nu blir det kontinuitet lek varje dag,då skall du se att det blir toppen bra för Viggo snart ses vi kram kram så länge.

    SvaraRadera