måndag 22 november 2010

Fixat!

Hej hopp!

Nu har jag fixat det, tror jag?? Gick in och tog bort kontot som skulle hjälpa mig med statistik... Får se om jag pallar göra ett nytt försök.

I dag har Viggo och jag inte gjort mycket, förutom att mysa och titta på film. Min tanke var att vi skulle baka lusse bullar , istället  tog vi beslutet att kolla 3 filmer och packa inför Stockholm och EGYPTEN :) Skönt att det är gjort nu!
Vi gick ut en sväng efter middagen och skottade framsidan, härligt att röra på sig. Vi tog lite på grannens sida ochså, de ska ju hjälpa oss med post och soppor när vi är borta, stort tack.
Lilla kärlek har somnat gott i vår säng, det är så härligt när han sover i vår säng, att få känna hans doft, lena hud och att få en arm runt sig helt plötsligt.

Fick ett tips av Carolina Thorslund i dag gällande natt kisset. Hon hade frågat på bvc hur hon själv skulle göra? Då sa dem att det ska bildas ett ämne i kroppen som gör att barnen inte kissar på natten, så länge de  inte har bildats  är det ingen idé att försöka ta bort blöjan. TRIST då är det bara att börja köpa blöjor igen... Nej jag vill inte, Viggo vill ju inte heller ha blöja... Jag vill ju inte heller lära honom att han SKA kissa på natten genom att jag "kissar" honom på natten.. Åh vilket jobbigt dilemma, blir ju helt galen!!!!!

Nu ska jag kika klart på Svenska Hollywood fruar, förresten så vill jag också kunna köpa en chanel väska.. för det vill väl varje kvinna ha!!! Hmmmm men visst älskar vi väskor i alla dess former och färger.

God natt kära du!
Älskling jag saknar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar