onsdag 3 november 2010

Detta var det som hände ....

Just när jag skulle krypa ner i sängen, min sköna säng med nya påslakarn.. Det som hände var att jag fick som en iskall kår genom hela kroppen, det kändes precis som om jag fick 40 graders feber utan att få feber... hmm låter konstigt men så kändes det. Jag frös , skakade i hela kroppen, käkarna låste sig och jag hyper ventilerade.
Som tur var så tappade min kärlek upp ett hett bad åt mig som jag la mig i och tinade:)  Sedan åkte kofta, mjukisar, duntofflor på och jag somnade som en stock!

Det var rätt obehagligt, var helt slut i morse. Dennis tror att det var min kropp som sa i från , att jag var FÖR TRÖTT!! Hoppas att det var det..

Nu ska jag snart köra ner Fanny till bussen, det har varit så mysigt att ha henne här.

Åh , nu kommer min lilla kärlek hem, måste skynda att pussa på honom.

Önskar dig en fortsatt fin dag!

1 kommentar: