tisdag 2 november 2010

En helt vanlig kväll!

Så här kan en helt vanlig kväll se ut hemma hos oss....
Vi lagar en god middag, efter det serveras en galet god kaffe av min kärlek. Sedan... ja sen syr han på symaskinen.. En helt underbar syn som jag var tvungen att dokumentera.. 
Sanningen bakom symaskinen; Jag fick den av Dennis i julklapp för att JAG skulle laga hans jeans... Det var med blandade känslor jag tackade för "klappen" Som ni förstår så tag han saken i egna händer efter att ingenting hänt på 1 år..
Och han är grym på det, måste berömma honom att han tog tag i det.
Puss kärlek du är en riktig "Handige Many"
Ni ser helt rätt :)
Jag tar den vanliga tack!
Kvällens middag.


2 kommentarer:

  1. Fanny lärde oss just hur man spolar en ny undertråd! Kunde man det när man var 14 år och inte 32 år? hmmmm!!!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att följa med i vardagen ;)

    Puss

    SvaraRadera