tisdag 16 november 2010

Cissi

Min kära vän Cissi har äntligen fått sin lilla flicka, hon kom i onsdagsnatt om jag minns rätt:)
Allting hade gått så bra,en liten krabat med mörkt hår var det som kom upp i hennes famn. Nu är dem inte bara dem längre, nu är det en ny familj som skapats och som har ett underbart liv framför sig. Fullt av nya utmaningar, kärlek, tårar, skratt och närhet.

Pratade just med Cissi , då låg lilla VERA hos sin stiliga pappa och gosade, när jag frågade vad dem gjorde svarade hon, Vi sitter här och tittar! Någon annan än jag som känner igen sig? Visst är det en underbar tid som man upplever, synd bara att den inte kommer igen:( Jag minns att vi levde i vår "borg" och gick knappt ut, saknade den röda knappen just bredvid sängen på BB..
VERA


Dagen idag har varit bra, gymmet med kärlek som visade mig lite nya övningar, Tack darling! Sedan hämtade vi lill kärlek, tog en lunch hemma och sedan vidare mot ICA MAXI för på fyllning av kyl & frys.. Härligt!

På kvällen har vi tagit en bastu, skönt i kylan & mörkret.
I morgon händer det, ni får veta mer i morgon.

Sov så gott vänner!

2 kommentarer:

  1. Hej Johanna!
    Va kul att jag hittade dig här :) alltid lika kul att stöta på ett känt ansikte när man surfar runt, speciellt när dom bloggar :) Hoppas att allt är bra hos er? Såg att ni snart ska till egypten, gud va härligt! Det är ni värda. Det lutar åt vintersemester dit för mig också (dock utan johan) men i början av dec istället. Ha det kanon :)
    Kram Frida (på bänken nedanför dig och Viggo, på stadsparksvallen :))

    SvaraRadera
  2. Hej tjejen! Vad roligt att höra ifrån dig, så glad jag blev.
    Vad säger du om att ses någon dag , en fika eller ett glas vin? Vore skoj tycker jag.
    Var ska du åka? Härligt med semester..
    Kram

    SvaraRadera