tisdag 23 november 2010

Framme

Yes nu är vi på plats hos mamma och pappa, härligt att komma hem hit. Alltid är det så fint här hemma, bonat, om möblerat och ett lugn.
Lugn känner jag alltid när jag kommer hit, tyvärr så är jag allergisk mot Egil. Egil är familjens hund, en riktig gammel gubbe. Viggo är förälskad i honom, han tycker i för sig att han luktar lite illa i munnen...

Resan hit gick galant! Shit vad jag känner mig stolt som klarade denna resa, det var verkligen inget köra bil väder i dag. Det snöade konstant hela vägen, alltså 30 mil i snö, slask, vind, STORA långtradare som det skvätter mycket om när man blir omkörd.. Om man blir omkörd, i dag var det jag som körde om dem.
Vi gjorde två stopp, ett kaffe stopp och ett kiss stopp, det tog totalt 4 timmar att köra. 
Vårat försa stopp blev familjen Ravelius i Örby, super mysigt att träffa er vänner, tack för glögg, mat, kaffe och massor av vänskaps på fyllning. Vi pratade just om hur trist det är att visa skeden i livet är det så svårt att få till träffar med vänner. Men den här gången tog jag mig i kragen och prioriterade er, det är jag glad för.

Nu sitter Viggo med sin älskade morfar och målar i målarbok, han älskar det,,, Morfar vill dock se mer på hockeyn... 
I morgon ska Viggo vara med mormor på hennes dagis, jag ska ev träffa Vera och Cissi , sedan luncha med Linda och sedan julmarknad i gamla stan med Viggo och mamma.. Knappt stressigt att komma hem =), men jag älskart!

Nu längtar jag tills mamma kommer hem, behöver hennes varma kram, det känns som det var länge sen.. 

Önskar dig en fin kväll!
KRAM

1 kommentar:

  1. Tack själv vännen! Var jättemysigt att ha er här. =) Winston tyckte att det var jätteroligt att leka med Viggo och har varit pirat hela dan igen. Må så gott med familjen. Puss och kram,
    /Carolina.

    SvaraRadera