torsdag 4 november 2010

Just hemkommen..

Nu har jag varit iväg på en jobb intervju.
Det kändes bra måste jag säga! Det är en super härlig bitik, http://iems.se/
Vi får se hur det blir, dem verkade gilla mig och jag dem. Dock så är det ju butiks tider, vilket innebär öppet mellan kl 10.00-20.00... Men det skulle vara skoj att jobba extra där.

Under tiden var lilla kärleken hos Karolina och Siri, STOR KRAM till er som hjälpte mig, ni anar inte hur mycket det betyder för mig.
Som tack för hjälpen köpte jag jätte fin betong marschall hållare till deras nya hus. Hittar ingen bild på den, har i för sig köpt en till mig själv oxå... Måste ju hålla fint nu när vi får underbart finbesök i morgon...

Önskar dig en fin kväll, undrar om man skulle ta och träna när Dennis kommer hem ?
Här får ni se sötaste Siri,

Siri älskar när Viggo busar med henne:)

1 kommentar: