onsdag 10 november 2010

Hit bär det av!


Med risk att verka tjatig!!!!!!!!!!!!!

Visste ni att vi skulle åka till Egypten, jag har säkert sagt det förr...
Det var en dag i somras som Dennsi kom hem från Jönköping , han hade sagt att han skulle ha med sig en överraskning hem.. 
Men inte trodde jag att det var en resa han hade bokat in oss på..
Min underbara kärlek, han visste att det skulle bli en tuff höst, att det hade varit en tuff sommar med flera jobbiga beslut, han visste att vi skulle behöva k komma iväg tillsammans. Bara vi 3, bara msa, bada, äta gott och ha det så däe härligt som bara vi kan..
Vi åker i slutet på november, kommer kännas skönt att komma hem och förhoppningsvis fått bort de gråa fälten under ögonen som plötsligt dykt upp..

http://www.fritidsresor.se/resa/egypten/hurghada-kusten/hurghada/blue-village-exotic-aquamarine/?season=vinter-10-11
Jag kan inte lägga in bilderna på hotellet, någonting är skumt.... Ni får gå in på länken och kika :)




I kväll är det kval match mellan Giffarna och Gefle, detta innebär tittapåmatchenmedgrabarnailagetochtaenöl!
Jag och Viggo åker hem till Sara, Leiha och deras två hundar för lite tjejmysmedmatochvin!!!

Låter det inte härligt?

I morgon ska jag pack på dagen, STOCKHOLM här kommer vi. Som vi har saknat dig, staden i vårt hjärta!

Önskar dig en fin kväll, kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar