lördag 12 mars 2011

Vem vinner och vem förlorar?

Det återstår att se under kvällens tillställning. I Tips hallen fullkomligt utklassade J-Södra Skövde med hela7-0!!!
Säsongens kanske första och sista hattrick fick vi se av PC, grymt! Sheriffen stod för 2 mål, Jukka 1 och TT 1 var. Tack för en härlig match! Kaptenen fick stå över första halvlek för att vila upp sig.

Ok, vem/vilka vinner i kväll?
Vad tror du? Min favorit Jenny Silver är ju tyvärr inte med. Vi gillar såklart The Moniker,born and raised in Jönköping. Sen har vi ett gott öga för Eric Saade så klart, men även Nicke Borg ligger bra till hos oss.
Vackraste text står Sara Vargas för, bästa dans Danny, coolast frilla Brolle och mesigast måste ju vara Sanna Nielsen.
Men vad står då fröken Bentzing för?
Jo en galen energi och mega Schlager...hoppas bara att hon inte bär den förskräckliga klänningen ikväll.
Så nu vet ni vad jag tror om kvällen! NUUU kööööör vi!!
Tydligen har det laddats hela dagen hemma hos familjen Oredsson, jag har lyckats med mitt uppdrag, 1-0 till mig!

Heja ordentligt ikväll nu mina vänner, må bäste låt vinna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar