torsdag 10 mars 2011

Regn, trist!

Hallojsen mina vänner!
Här växlar det mellan vår, strålande sol 8 grader varmt och regn. De sägs att det regnar mycket här i Jönköping, hoppas ALLA har fel! Jag tycker att det är ok med regn på sommaren om det är en varm dag, men regn nu i mars är inte skoj alls. Kallt och ruggigt, det enda posssivitva är att det blir legitimt att ligga  hemma en hel dag och bara mysa runt.

Endel av förskolan.
Föräldrar möte igår, första på den här förkolan.
Med blandade känslor lämnade jag mötet igår, jag var tacksam för att det är en fin plats för Viggo att vara på, det finnas massor av fina ytor att leka på båda inne & ute på gården. Pedagogerna är bra, de skulle kunna vara lite varmare kan jag tycka. Det kan vara för att vi kommer från den bäst man kan tänka sig.
 Tänk att det ska vara så att man inte uppskattar det man har förrän man förlorar det.
Barnen på Viggos nuvarande förskola är super goa, alltid glada och trevliga. dock saknar jag tjej kompisar, det är inte så många goa tjejer.
Jag tänker på alla flickor från Spårvagnen, Lola, Cibelle, Ambra, Klara och alla andra som Viggo älskade att leka med. Snart ska jag boka in en hemresa så ni får träffas.

Ops, nu blev det masssa förskole snack. Men det är verkligen så som min kloka mamma säger, det här med Viggos föskola kommer att vara din stora hjärte sorg. Och JA det är det ...

Nu ska jag göra ett dubbel inlägg, ni måst eju få lite match rapport..

Tjing!

2 kommentarer:

  1. Stora styrkekramar till dig min vän idag!
    Jag hoppas verkligen du kommer känna bätte för förskolan så småningom...
    Du är så stark! Du är bäst!
    Puss

    SvaraRadera
  2. Tack fina vän!
    vi ses på fredag, då blir det vin och mys!kram

    SvaraRadera