tisdag 1 mars 2011

JIHAAAAA, nu så =)

 Det har ju inte blivit bilder på jätte länge.

Bästa föreläsningen jag varit på. Erik Hamrén du är verkligen som gjord för jobbet som förbundskapten.

Efter föreläsningen fick jag Eriks blombukett, tack. Det var så länge sen vi träffades nu, trist att inte resten av familjen var med.



 I lördags var vi på loppisen nere på Tändsticks området, inget shopping den här gången.
Efter tog vi en fika på ett nytt ställe. Se vad fint det ser ut, bara SURDEG!!!! Jag älskart!


På fiket hade de gjort ett super fint barn rum. Att inte flera ställen har det, jag tror de skulle vinna på det.


 Vidare mot ICA MAXI.


Se vad min stora kärlek fixade med, han älskar sådana här praktiska fantastiska dyra uppfinningar.. Alla är vi olika =) 


Jag erkänner att de var smarta, fråga är bara OM han kommer att komma ihåg dessa nästa gång vi ska handla???
Så blev det lördags kväll, dessa två fina tjejer kom tillsammans med sina familjer på middag. 
Det bjöds på för plock, Kärlek gjorde sin kött gryta, MUMS!
Vi hade så mysigt, jag gillar er så mycket.

Söndagen hände det inte så mycket på. 
Vi startade med denna härliga frukost. Viggo blev frisör, så nöjd och koncentrerad. 



Karolina och jag tog en lång härlig prommis i söndags, sen familje häng på hög nivå.

Hoppas att ni gillar uppdateringen. I morgon ska Viggo gå med en pojke från dagis hem, Dennis och jag ska ansluta på middag... Det kommer att bli super!

Må bäst!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar