söndag 13 mars 2011

Eric Saade

And the winner is..ERIC SAADE!!!!!!

Jag tycket att rätt låt vann, helt klart. Kvällens mest med ryckande bidrag, sötaste killen med coolaste dansen.
Jens hade gjort i ordning ett tävlings formulär, jag satte de fyra första placeringarna. Sen hittade vi ingen lista på hur det slutade så vi vet fortfarande inte vem av oss som vann. Men tror att det stod mellan mig & Anna. Det var många bra bidrag i år tyckte vi, dock så undrar vi vad som hände med röstningen? Det var ju ingen spänning alls, vi fattade knappt att det var slut poängen som delades ut. 
Vi hade en toppen fin kväll tillsammans med Anna, Jens & Tuva. Anna hade fixat massor av god plock mat, bilder kommer i morgon. Har ingens sladd med mig så jag får fixa med det där vi kommer hem.

Barnen leker tillsammans så fint, de känner verkligen varandra nu. Direkt när vi kom sprang de upp på Tuvas rum och lekte. Det är så underbart att se när de leker,  blir varm i hjärtat.
Sitter med mina bästa grabbar och dricker kaffe , barnen leker och Anna behöver sovq ut.

HA EN FIN DAG, VI HÖRS SENARE
KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar