söndag 20 mars 2011

God morgon!

Ännu en dag med strålande sol, jag blir så lycklig. Det är lite kyla i luftan, men solen är så stark så den värmer upp luften. Det droppar från taken, fåglarna kvittrar och jag vill bara sitta ute och fika.
Mamma kom ju i fredags, vi startade med ett glas på Twin, först var vi in på Studion men där var det så mycket folk...
Igår var en mysig Jönköpings dag. Vi var på torget, köpte vackra blommor, lite billiga rit saker till Viggo. Det är verkligen super mysigt att strosa runt där när solen skiner.
Mycket folk som handlar fisk ,ost,bröd,grönsaker och blommor.

Vidare till loppis, fika, vidare till en butik so var som en loppis fast med lite annat de sålde också. Den låg så vackert vid bäcken, just som i en liten håla här på berget. Verkligen vackert och harmoniskt ställe, dit måste jag igen!

Kvällen gick i körslagets täcken.. Tror faktiskt inte jag kommer att följa det. Hmm va, tänker ni som känner mig:)
Viggo njuter av att ha mormor här, han har krypit ner hos henne nu. Jag hör hur de ligger och snackar där nere, kanske man skulle krypa ner själv?

Nu ska vi ha en härlig dag tillsammans innan mamma åker ikväll:( Ursch det blir jobbigt....

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar