torsdag 31 mars 2011

Vad ska jag skriva om?

Ledsen.
Ledsen för att jag inte har en aning om vad jag ska skriva om i dag. Ledsen för att det är ett jäkla skit väder ute. Ledsen. Ledsen var jag i natt förrästen,  jag hade ett bakslag kan man säga, fy vad mycke olika tankar som snurrade i huvudet på mig. Ett tag tänkte jag att jag höll på att bli knäpp! Knäpp i huvudet, jag kunde inte stoppa alla jobbiga tankar som bara swichade för bi i rally fart. Bort bort bort var det enda jag ville, jag vill inte ligga och gråta om nätterna. Det gick dock rätt så snabbt över, skönt!

Vi kom just tillbaka till kansliet efter ett möte på swedbank, det innehöll lunch, lite presentation och trevligt sällskap i form av fotbolls spelare..

Vad ska jag skriva om tycker ni, vad vill ni läsa om? Eller är ni helt enkelt rätt så nöjda =)

Ikväll ska Karolina och jag ner på Gina, det är tjej kväll med lite rabatter. Hoppas på att hitta något skoj, visa er självklrt senare om det blir någon shopping.

Må så gott så länge.. Skulle så gärna vilja ha en kaffe, men dörren är STÄNG. Där inne har spelar rådet tagit plats tillsammans med Sune & Hasse. Spännande!
Spelar rådet består av Dennis, Krister Persson, Thomas Backman, Per Cederqvist, Thommy Thelin och sen tror jag att  Fidde är med.
Nu kan ske du undrar vad ett spelar råd är. Man kan gämnföra det med elevrådet... Alla spelare får rösta fram vilka kanidater som ska vara med, vilka de tror på och vilka de anser har rätt påverkan på tränare/ordförande. De fungerar sedan som länken mellan tränare & truppen, är det något någon vill at upp fram för spelar rådet det.

Nog om det, vi höres! 
KRAM
Förrästen glöm inte kiak in hos Karro i bland. då får ni även en inblick i vaför jag har endel tankar, varför jag kan känna en trygghet i att bo här. Hon har verkligen stöttat mig och funnits för mig som vän när det varit tufft här.
http://karolinawenstrom.blogspot.com/

1 kommentar:

  1. Hej vännen,
    inte ska du vara ledsen.=) Du ska veta att vi tänker massor på dig/er och vi saknar er men det skall bli roligt att komma och hälsa på er ngt snart oxå. Massor med kramar och pussar!
    /Carolina R

    SvaraRadera