onsdag 2 mars 2011

Kiss i sängen...

Och ha det bra, ligge lite och fundera.
Varmt om stjärten som en sammar dag, jag tror jag kissar lite mera...

När ska det ta slut?
Jag är så himla trött på dyng blöta blöjor som läcker. 
Vad ska jag göra?
Ingenting?
Väcka honom kl 06.30 för kissning?
Då har han väl kissat kl 02.00.... 
Han vill ju inte ha blöja längre, han skäms när han sätter på sig den. Jag skulle önska att jag kunde göra någonting för att hjälpa honom. Vi har verkligen försökt, med det menar jag att vi har tvättat lakarn i en månads tid varje dag pga kiss i sängen...
Vissa säger att man inte kan påverka det, min mamma menar att vi ska kissa honom på natten. Men då lär vi ju honom att kissa en viss tid. ELLER?
Frustrerad!

Önskar dig en toppen dag. Jag ska träna efter jobbet, sedan ska vi på middag.
I  morgon ska jag på ett möte, får se vad det ger och om det blir någon förrändring.
Håll tummarn akl 10.00, eller förrästen gör det kl 11.00, jag sk avisst göra något test!

STOR PUSS & KRAM

1 kommentar:

  1. Hej! Vi ska okså sluta med blöjor nu. Jag har hört mig för med dom som gjort sådannt tidigare och alla säger att när de tog upp barnet innan de gick och la sig och kissade det i sömnen på toa så kissade de inte på hela natten sen. Det lärde sig sen senare att kissa innan de gick och la sig men visste också att om de blev kissiga på natten kunde de gå upp. Vet inte vad som är rätt och fel men jag kommer att pröva detta när det är dags..Kram

    SvaraRadera