fredag 11 mars 2011

Melodifestivals uppladdning!

I dag mina vänner laddar vi upp.
Det kommer dansas, stojas, skålas, snackas, disskuteras, kramas, ego boastas. Viggo & jag ska nämligen hem till Karolina & Siri i eftermiddag/kväll på after work/förskola.
 Solen skiner, det är verkligen vår i luften i dag. När våren kommer fylls vi av massor av kärlek och en massa härliga varma känslor. Då vill jag vara med mina vänner och ha det så där härligt som man bara kan  ha tillsammans med dem. Därför åker vi till Anna & Jens i morgon..
VAR ÄR NI ALLA MINA VÄNNER, MISS YOU!  Tänk om ni kunde vara med mig ikväll hos Karro, det hade varit nåt. Jag vet att ni inte är så förtjusta i Melodifestivalen, men vi hade kunna haft jäkligt skoj ändå.


Grabbarn, Andreas & Dennis ska på Kinnarps arena och kolla hockey.
Hur ska det gå för Dennis med sitt AIK hjärta? Kommer han att hålla på HV71 eller AIK, det är den stora frågan. Det kan bli svårt för honom att motivera för Viggo varför han blev glad att AIK vann om de skulle hände. Vår lilla grabb har ju blivit ett riktigt HV- fan.
Det ryktas på kansliet att Lasse ska ha beställt en DIF mössa till honom =) då blir i alla fall mamma, morfar, morbror & bästa kussarna glada..
Perfekt för dem att komma i väg tillsammans ikväll på lite grabb bus. Vi tjejer blev över lyckliga och kände att nu kan vi ha TJEJ SNACK hela kvällen !

Förrästen, jag har ju inte berättat att min underbara mamma har bokat resa ner hit, Jippi vad vi är glada för det. Du är så efter längtad, älskar dig så! Jag har massor med planer för din helg med oss.

       
 Jag har VÄRLDENS snyggaste mamma!

Det var allt från nu, vi hörs senare, njut nu av att det är helg!

PUSS PUSS

7 kommentarer:

  1. Ja, du har verkligen en snygg mamma! Då vet vi hur du kommer se ut om x antal år!

    I kväll blir det rajtan tajtan. Längtar!

    Puss

    SvaraRadera
  2. Glad att du mår bra idag... ja håller med om din mamma...

    Men när kommer pappa på bild med fina ord???
    Tyvärr inga fina kort på den "hunken"

    Kajsa Varg idag, kanske Melanders sedan på happy och sedan Båtmässan i morgon.

    Kramis fdrån StorGösen

    SvaraRadera
  3. Du är väl för söt o fin Johanna , nu kom det några tårar igen. Jag tror att jag längtar så efter er det är därför jag gråter så lätt, men snart så ses vi kram mina älsklingar i Jönköping.Hoppas ni får en kul tjej kväll o pussa på Viggo från mormor.

    SvaraRadera
  4. Jag tror att pappa är avensjuk, men han är ju fin det vet ju vi.

    SvaraRadera
  5. Hej igen avundsjuk skulle det vara ,att pappa va kram mamma.

    SvaraRadera
  6. Vilken fantastisk familj du har Jotta!!! Så underbart att ni är så gulliga mot varandra. Man ska uppskatta varandra och det gör vi nog alla men man ska också sätta ord på sina känslor och tankar som ni gör! Tack för det ..jag ska bättra mig och uttrycka mig mer vad jag tycker,tänker och hur mycket mina nära och kära betyder för mig =). Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. kan bara instämma du har en supersnygg mamma och världens gulligaste:d
    Tycker också att det är dags att lägga upp lite snygga bilder på Kjelle alias Gösen för då får alla se hur snygg min man kommer bli också:D

    Kram
    alex

    SvaraRadera