lördag 12 mars 2011

Lördag & vi drar mot Halmstad!!

Japp, det är riktigt, snart Anna, Jens & kära Tuva snart kommer vi dundrandes till er... Härligt ska det bli=)

I går var en underbar kväll tillsammans med Karro, hon gjorde så mycket god plockmat till oss. TACK kära vän, du gör mina dagar här nere.

Vi laddar med Melodifestivalen hela dagen, skivan går varm om om om & om igen.. Knäpp? Inte jag heller. Jag gillar det så mycket, Viggo älskar att sjunga och dansa så vi har det riktigt bra.

Dags att sticka till match nu, jag uppdaterar er senare. Håll tummarna.

Tack för de fina underbara kommentarerna, jag blir så GLAD!!! Till dig Jenny; jag kikar varje dag på din blogg, ska bli bättre på att kommentera.. Man får inte glömma de man älskar bara för att man är långt ifrån de.
Önskar er en fin lördag!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar