onsdag 23 mars 2011

Onsdag!

I dag känns det verkligen som en helt vanlig onsdag, verken mer eller mindre..

Match dag.
Det är match i Kalmar i dag, svår match tror jag. eller det borde i alla fall vara det. En match som kommer innebära mycket springa, kämpa, springa, kämpa. De SKA ju vara bättre i alla fall, sedan vet man ju aldrig hur det blir. Konstigt kommer det bli för grabbarna att möta " Fagge" som nyss lämnat för just Kalmar.
Dennis kommer stå över den här matchen, han har en känning i vaden. Inte läga att låta honom spela så här nära in på serie start. Det kan ju hända att det förvärrar skadan, det skulle vara katastrof.

Här kan ni läsa info.

Ska nog ta mig till gymmet i eftermiddag, passa på när Dennis är hemma så jag kan komma iväg i bra tid. Det värsta jag vet är att åka iväg efter 19 på kvällen. Då vill jag ha kväll, mys, lugn , fixa lite hemma och bara vara tillsammans.

Vi hörs senare vänner!
KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar