onsdag 2 mars 2011

Underbara dag, instängd vid en dator..

Nej idag vill man inte vara instängd vid en dator. I dag vill jag vara hemma i STOCKHOLM, samla mina närmaste vänner, ta en härlig prommis på stan eller i någon av de vackra parker, eller runt underbara Djurgården. Skratta, fnissa, prata minnen, gråta, kramas, sedan avsluta med en mysig fika någonstans.
Kanske till och med ett glas vin! 

Jag saknar er så mycket mina käraste tjejer, om ni bara visste vad onte det gör i mig ibland. Det gör ont att inte kunna vara endel av er vardag, att inte kunna ses när man vill. Att inte kunna ge er energi eller få av er underbara energi.  STOR KRAM TILL ER,  NI VET VILKA NI ÄR!

Nähä, nu sätter jag på en panna kaffe, sen har jag faktiskt en hel del att fixa med.

Ha en fantastisk vår dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar