tisdag 15 mars 2011

Dåligt med inlägg idag

I dag har det inte varit godkänt bloggande av mig, ibland är det bara sådana dagar. Man hinner inte eller så finner man ingen inspiration att skriva.

Bra dag i dag, riktigt bra. Jobbade på för fullt, massor att göra och det gillar ju jag. Lunch date med Pär. Det var skönt att komma ifrån kansliet en stund.

Eftermiddagen hängde vi med Karolina & Siri, vi tog en sväng upp till stallet. Det är så otroligt vackert där uppe, frisk luft och härliga vyer. Tog en sväng till handels trädgården och köpte lite vår blommor, mysigt.

I dag är en tuff dag för henne, mina tankar går såklart till dig min vän. Du är så stark, att du gått igenom så mycket tufft kan man inte tro när man är med dig. Du är så positiv och full av energi. Jag kan inte känna vad du känner men jag kan känna med dig och skicka massor av kramar till dig.

Nä nu måste jag fortsätta kolla AIK- HV71, har lovat att berätta för Viggo vilka som vann:) Nu söver han min lilla kille som blivit så stor, 1 vecka kvar till 5 år... Som han längtar.

Godnatt, kram till dig!

1 kommentar:

  1. TACK vännen!
    Ord som jag behöver en dag som denna.
    Och tack för en fin eftermiddag :-)

    Puss och god natt!

    SvaraRadera