tisdag 22 mars 2011

Bara bilder..

Tänkte bjuda er på en massa fina bilder från den sista tiden då  våren har kommit till oss..
Så här kommer de!

 



 


 En härlig dag i Järabacken med mamma, Dennis & Viggo. Jag är världens stoltaste mamma till en super tuff skidkille som åker runt och sjunger i backarna. Precis som jag gjorde när jag var liten =) 

Först måste man blåsa ut ALLA ljus innan man får öppna alla paket....



Det sista Viggo sa innan han somnade var; Tack alla som har skickat paket till mig, jag är så glad =) 

Undrar om han kommer drömma om att han tappade min telefon i vattnet på restaurangen.... Nu fungerar den inte och jag måste lämna in den under morgon dagen.... 
Sån´t som händer

GODNATT & STORT TACK TILL ER ALLA SOM HÖRT AV ER UNDER DAGEN.
DET BETYDER ALLT FÖR OSS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar