torsdag 3 mars 2011

Grillad i 2,5 timme

Hej vänner!
I morse var jag på intervju, kl 10 var det dags. Måste erkänna att jag var rätt nervös, jag hade inställningen hela tiden att om det här inte går bra så är jag inte rätt person för jobbet.
Det var en väldigt intressant intervju, många frågor att svara RÄTT på. Varför vill man alltid svara så perfekt, det blir ju inte ett dugg avslappnat då...

Fick avsluta efter 1,5 timmes givande och otroligt inspirerande samtal men att göra en uppgift. Den innebar att jag fick lite information om ett företag som skulle konferera i Jönköping med logi och olika aktivitets alternativ. Det kändes bra, dock var det ett tag sedan jag skrev en offert.

Efter 2,5 timmes grillning var jag helt slut. Totalt utmattad!
Återkommer när hon hört av sig =)

Viggo och jag har haft en helt magisk kväll tillsammans. Nu sussar han min lilla kille så sött i sin sköna säng. I dag var det Bamse tidning som önskemål, det är mysigt att ligga där inne i hans koja och läsa tidning.
Slängde ihop lite lax med grönsaker och bulgur, middagen serverades i soffan... Inte det vanligaste här hemma. Sen tappade vi upp ett varmt bad, så härligt att ligga och snorkla tillsammans. Fattar inte att han klarar av det, han är grym vår lilla kille.

I morgon ska vi ha Dennsi & Johanna häng, åh vad det ska bli mysigt. Jag saknar att vara ensam med min kärlek, man behöver det.
Men innan vi drar oss upp på Elmia Fotbolls mässa så ska vi hämta Cain Dodtson på flygplatsen. Ska bli härligt att träffa honom lite. Sen på lördag dyker svärfar upp, han har ju inte varit här sedan vi flyttade hit...

Puss och godnatt!

1 kommentar:

  1. God kväll i Jönköping.Vi har varit på bio i kväll pappa o ja vi såg Kings Speech den var bra men jag somnade till några gånger.Men oj vad du hade skrivit i kväll alltid lika roligt att läsa du skriver med sån inlevelse o känsla. Många fina kort o du må tro att vi alla saknar er jämnt Max sa till mig i går att han tyckte att det var så tråkigt att ni flyttat tyckte att Dennis kunde spela i ett annat lag kanske i BP det var så fint tänkt tycker jag som stolt farmor o mormor puss o god natt från mamma älskar dig.

    SvaraRadera