måndag 28 mars 2011

Parmesan & ett glas rött

På en måndag tänker ni!
Jaha det unnar jag mig i kväll, och mums vad gott det var.
Efter en underbar helg full av kill bus, kompis häng, mat, och massor av sol känner mig så nöjd! Jag är full av energi, jag vill göra en massa härliga saker i våren som har kommit.


Bästa vänner
Åsa & Ivan


Just nu är det "Mamma byter hem" på 4:an, vilken jäkla skit program. Alla är vi olika, alla har vi olika sätt att leva, alla har vi olika ekonomiska förutsättningar. Av någon konstig anledning så gillar jag det ändå. Det kan vara bra att få höra sina brister från någon utifrån. 
Vilken familj skulle ni vilja flytta in hos? 
Jag skulle nog välja familjen Beckham... mmmmmm =) 

Avslutar med en bild på denna underbara lilla tjej som äntligen är hemma igen.
Viggo och jag tog en prommis ner, tyvärr var de inte hemma. Hoppas på att få träffa de i morgon istället.


Sov så gott mina kära.
KRAM

1 kommentar:

  1. Låter mkt gott :-)

    Så typiskt vi gick för att hämta posten precis när ni dök förbi...
    Längtar massor efter er och hoppas se er imorg istället.

    Puss!

    SvaraRadera