onsdag 16 mars 2011

Grattis min fina gamla vän!

Finisar!

 I dag fyller min äldsta vän Jessi år! Massor med kramar till dig, hoppas alla i din närhet fyller din dag med lycka!
vi har verkligen så otroligt många minnen tillsammans, vi träffades i 1 a klass, sen har vi följt varandra genom åren på olika sätt. I bland har vi varit en bit ifrån varandra men aldrig längre än ett samtal ifrån.

Du är en stark tjej som fixar det mesta, jag vet att även du har haft tuffa tider. Du har tagit dig egenom de, kämpat vidare och kommit tillbaka. jag skulle önska att du kunde stanna upp i bland och vara lite rädd om dig.
Massor av kärlek till dig idag min vän!

Tycker att den här bilden är så fin på mina tjejer Jessi & Linda! Love you.....

2 kommentarer:

  1. Söta du! Tack för din fina hälsning! Massor med pussar till dig och familjen! Love u!!

    SvaraRadera
  2. Hoppas verkligen att den var bäst! Antar att Linda tog hand om dig, PUSS

    SvaraRadera