onsdag 30 mars 2011

Live från bussen :)

Japp, nu väntar jag på bussen, den där som ska ta mig hem till mat och värme. Ingen mössa, glömde skinn handskarna på jobbet, kall i huvudet efter träning. I dag igen, yes andra dagen i rad... Skönt. Härligt. Energi givande.

Nu kommer den, ska bara hoppa på....

Så, nu är jag på. Det känns bra att åka buss ibland, det känns liksom mer på riktigt. Förstår du vad jag menar? Lite som att jag är hemma... Jag är ju hemma, eller? Kommer jag någonsin att kalla Jönköping för hemma?? Absolut att Dunkehalla vägen och huset är hemma, jag ÄLSKAR verkligen huset och trädgården. Ni som varit här förstår vad jag menar. Karro du hajar eller hur :) tack för den underbara lunchen förrästen. Toppen!

Ser att isen har smält på Vättern, härligt att se vattnet igen. Jag har ju en förkärlek till vatten och berg. Konstigt, vem har jag ärvt det av? Inte av dig mamma eller hur? Måste farmor tror jag. Har en känsla av att jag har många gener från henne.. Oj skumt inlägg det blev, men det kom bara.

Dags att kliva av, vi hörs!
Kram

1 kommentar:

  1. Ha ha ha... pappa oxå förstås...
    Från Blidö, min morfar var sjökapten på en skuta...
    Varför fiskar vi jämt???

    Jo jag heter ju oxå "Gösen"...

    Puss

    SvaraRadera