måndag 7 mars 2011

Måndag!

Hej hej måndag...
Ja då var denna måndag förbi, det blev en bra dag måste jag säga.

Hade lunch date med kärleken på Twin, åh det är så mysigt att få en liten stund tillsammans mitt på dagen. Snacka lite om hur morgonen var, fråga hur det gick att lämna Viggo. Det ä min viktigaste fråga varje dag, för mig är det så viktigt att det gått bra. Att Viggo har varit glad för att komma till dagis och träffa alla kompisar.
Jag ringer Dennis varje morgon vid 10 tiden och ställer min fråga. Jag får som tur är ALLTID samma svar, BRA! Då är jag nöjd, han behöver inte säga så mycket mer, iför sig så vet jag att han inte skulle berätta för mig om det hade hade varit problem. Då vet han att han får 1000 följd frågor... 


Det är en otroligt intensiv tränings period just nu, Hasse & Lasse kör hårt med grabbarna, de behöver det. Ska man orka vinna i 90 minuter krävs det hård träning, sömn, rätt mat och en massa kärlek & glädje. Men det behövs även ledighet, tyvärr har de inte riktigt snappat upp det ännu. Jag menar, 4 dagars sommar ledighet.... Det kommer man inte så långt på.


Skit i det, jag har vant mig. Viggo och jag kommer att köra vårat landet häng med familjen. Alla vänner som vill komma och hälsa på oss är varmt välkomna!






Frid, kan man känna någonting annat när man ser det här?

Nähä nu sticker jag mot dagis!

Hoppas just DU får en fin måndags kväll!

5 kommentarer:

  1. det ser så mysigt ut jotta! Vart är det ni har landställe? hur stort osv...vill veta massor...vill också ha ett omgående! Kram J

    SvaraRadera
  2. Hej Jenny! Jag blir så glad när du kommenterar, alltid lika skoj:)
    Vi har ett ställe 2 mil norr om Norrtälje, mitt i väddö viken. Det är verkligen paradiset på jorden. Nära till fuske byar, hav, kor och gårdar.
    Kram till dig

    SvaraRadera
  3. Underbara sommar bilder på vårat paradis på jorden, hoppas vi får en varm o skön sommar tillsammans i år, längtar så efter er o sommaren massor med kramar från mamma.

    SvaraRadera
  4. Hej igen Jenny!
    Rättelse, Fiske byar, det finns ju i Norge, här är det mer hamnar.. Sen ligger det 4 mil norr om Norrtälje...
    Stor kram till er

    SvaraRadera
  5. hehehe ja men fint är det!!! Jag saknar ett landställe men vi ska ju ha hus också-...hmmm. men man kan väl ha både och??!!

    Kram

    pssst va bra att du blir glad att jag lägger en kommentar...du hittar till min blogg för det också va =)..lol

    SvaraRadera