måndag 21 mars 2011

Tankar till er!

God morgon på er mina vänner !
I går fick jag ett samtal som berörde mig så innrligt i hjärtat, det var från en nära vän som var så orolig, rädd, ledsen och uppgiven. du är så stark och full av energi så ni kommer att fixa det här. Livet är så orättvist, så skört och så oförutsägbart. Det kan ändras på en sekund, det kan skiftas mellan hopp & glädje. menllan skratt & gråt. 
 Jag skickar en massor av energi och kärlek till er.
Mamma åkte igår, det kändes lite sorgligt, men jag är så glad för den fina helgen vi fick tillsamman nu när du var här. Massor av kärlek, värme, skratt & lite tårar.. Bästa mamma snart ses vi igen, vi kommer snart.

Jag har inte mycket att sktriva om, jag känner tomhet och oro. Jag är också säker på att allting kommer att gå bra, att när vi hörs i eftermiddag är dinan tårar kanske lättare.

Jag hör av mig vänner!
PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar