måndag 14 mars 2011

Konserter





Hej hej vänner!
Så här efter en lång tid med Schlager vill man ju bara springa på konserter var och varannan helg.
Det kommer en hel del bra artiser hit till Jönköping. Bland annat dessa två fantastiska kvinnor.


Ö

Tyvärr spelar Pernilla här den 3/4, då tänkte jag eventuellt befinna mig i STHLM över helgen. Den andra mystiska vackra kvinnan spelar på Skärtorsdagen. Och då mina vänner är vi påväg till sthlm för 1,5 dags ledighet.... JA du läste rätt! fy för att leva med en fotbollsspelare när det kommer till ledighet. Det finns fantastiskt många bra fördelar, men också en massa nackdelar.. Strunt i det nu, det bli ju så tråkigt då....

Min kära svägerska Micaela kollar just nu på resor till sol och värme. Tänk om Viggo och jag hade kunnat sticka iväg med henne, så himla underbart det hade varit. Att vara på semester med Viggo är bland det bästa jag vet, han ÄLSKAR fullkomligt att vara på ett hotell område. Spring amellan lek, mat, BAD och en massa olika människor är kanon skoj tycker han. Han har aldrig klagat när vi varit iväg. 


Bild medly från olika resor
Puss Mickis!
Vänner, nu ska jag¨på lunch date med kärlek, vi höres!

KRAM

2 kommentarer:

  1. Hej Johanna! Ett tips för att hålla koll på vad som händer i Jönköping är att lägga upp in vår widget på din blogg http://www.evenemang.se/widget/ skriv in Jönköping, anpassa designen så att den passar din blogg, kopiera koden och klista in

    Hälsningar

    Jonas

    SvaraRadera
  2. KUL!
    Stort tack för tipset, nu finns den här=)

    Johanna

    SvaraRadera