onsdag 30 mars 2011

Snart lunch!

YES!!!
Just så stod det i sms:et jag fick av Erik efter matchen. Just så kände jag efter också, jag är så glad för hans skull att de preseterar. Jag säger absolut inte att de var bra igår, men som Zlatan säger; Vi tar med oss 3 poäng i en match vi måste vinna!

Kärlek är ledig i dag, han har lilla kärleken hemma från förskolan. De har Pappa & Viggo dag!
Vilket innebär, de ligger på golvet iklädda enbart kallingar och bygger med lego, de ska ta en chill lunch i solen på stan, de ska shoppa, de ska avsluta på badhuset... Vem vill inte vara med en sån dag!

Jag själv lyxar till det med en lunch hos Karolina & Siri, äntligen ska vi få krama om varanrdra!

Ha en underbar dag!
KRAM

3 kommentarer:

  1. Tja, ni har det så fint tillsammans. Viggo är lyckligt lottad som får en ledig dag ibland. Bra att du tyckte om vad Bosse skrev, du får gärna ta delar av det och kommentera.

    Kram från StorGösen

    SvaraRadera
  2. Jag hade tänkt det, men visste inte om det var ok... Då kommer det garanterat under dagen.
    Puss bästa!

    SvaraRadera
  3. Så bra han har eran Viggo , så önskar jag att alla barn skulle ha rätt att ha. men jag är otroligt glad att ni har det så fint ordnar o tar hand om varandra Älskar er o tusen kramar från mig.

    SvaraRadera