torsdag 24 mars 2011

Berörd!

Hej,
Nu är jag så där otroligt berörd igen.
Mina tårar trillar ner på mina kinder, jag känner lycka och förtvivlan. Jag vill hålla om er mina vänner som jag fått äran att lära känna under den här tiden i Jönköping. Vi har inte kännt varandra så länge, men ni har fått en stor plats i mitt hjärta som ingen kan ta ifrån er.
Ni är alltid så fina, glada, energi givande och fulla av kärlek.
Nu önskar jag er ro, sinnesfrid, glädje & sol.

Jag längtar tills vi får träffas, jag vill hålla om er, skratta med er och bara kunna svänga över till er.

JAG HOPPAS ATT DET BLOR SNART!
KRAM

2 kommentarer:

  1. Du är så fin Hjärteblodet... jag blir berörd av vad du skriver...
    Puss

    SvaraRadera
  2. Min fina vän! Tack för dina ord. De går rakt in i hjärtat.
    Att få så mycket stöd av dig och din familj betyder så otroligt mycket ska du veta.

    Att veta att du finns där hemma när vi kommer tillbaka är en trygghet. Det ger lugn.

    Längtar till vi får umgås, skratta och kramas. Ta ett glas vin. Prata och gråta en skvätt.

    TACK för allt finaste du!
    Vi ses snart.
    Puss och kram
    K

    SvaraRadera