fredag 25 mars 2011

Finaste Åsa!

Hej hej,
I dag kommer min käraste Åsa till oss, jag är så glad! Självklart kommer hennes underbara killar också, Arwid är ju bjuden på Viggos kalas i morgon. Det ska bli så härligt att de ska få träffas, Viggo saknar verkligen Arwid. Och jag saknar DIG Åsa sjukt mycket.


Vi ska tydligen grilla i kväll, premiär på vår nya grill... Jag har bara hört talas om den, Dennis har shoppat i dag... så nu blir det grullat fram till november, han ska ju tydligen grilla pasta.... Man kan gämföra honom med "Fredde".

Annars kommer helgen att bestå av galet mycke vänskaps häng, vi ska snacka, mysa, skratta ochj bara njuta av att var atillsammans. Det är när man inte är med de man tycker om som man inser hur mycket de betyder . Har i för sig alltid vetat att du åsa betyder mycket för mig, men jag visst einte att jag kunde sakna dig så mycket som jag gör.

I morgon blir det ju kalas på Monkey Town, sk abli skoj att se Viggo skina upp och röja runt i 2 timmar med sina kompisar.

Vi hörs när tillfälle ges.
KRAM


1 kommentar:

  1. Hoppas grillningen blev god , vilka underbara bus killar ni har . Ni kommer att få en toppen helg med allt som ni ska göra tror jag massor med kramar till er alla .

    SvaraRadera