tisdag 12 april 2011

TV3 och lite annat!

Hej hej!

Jag skulle inte vilja äta på den restaurangen som "kniven mot strypen" Shit vilken idiot han besöker... Yes, det här blir ett bra avsnitt.

På kvällen tog Sara och jag en prommis genom underbara vackra Stadsparken! Härligt att snacka av sig lite, det har varit endel heta disskussioner på kansliet idag. Vem ska ha fri biljett och inte har varit det stora samtalsämnet. Jag framförde mina åsikter och vi möttes på halva vägen. Bra. Skönt.
Puh det kanske snart förstår va jag menar med vikten av att spelar fruarna mår bra.
Om vi mår bra, OM vi känner oss uppskattade från klubben så kommer vi smitta av det på våra killar. På DE som ser till att vissa i den här föreningen har ett JOBB!!
Upprörd? Jag? Lite lätt bara!

Så nu är det ur mig, jag kan släppa och chilla resten av kvällen.

Sov så gott!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar