torsdag 7 april 2011

Framme i sthlm

ÄNTLIGEN!!!
Shit vilken fruktansvärt jobbig resa vi fick. Det flöt på bra hela vägen, stormen störde oss inte alls, visst det blåste på bra men inte så det påverkade resan.
MEN så kom vi in i Södertälje, pang sa det där. Mils långa köer, jag skämtar inte när jag säger att deg tog oss 1,5 timme att komma förbi olyckan. Puh, fy vad jobbigt det var. Som tur var så somnade min lilla kille.

Han som hade lilla Melodifestivalen på dagis, Viggo tog skinn pajen, röda byxor, en handske och sin nya fina hatt han fick av Karro och Siri igår.
Tack vännen för att ni hjälpte oss igår, att Viggo fick vara en stund med er. I bilen hem sa han att han och Karro hade busat, att han hade haft jätte kul!!;) klart att han hade tänkte jag, hur skulle han inte kunna ha det.

Nu har vi fått en underbar middag här hemma hos mamma och pappa, det blev sjömansbiff med röd vin. Mums!!
Vi avslutar kvällen med en prommis i Vasaparken, härligt att inta lite stockholms luft:)

Puss puss

1 kommentar:

  1. Er underbara lilla Viggo är alltid välkommen hos oss!
    Siri avgudar verkligen honom. Jag ser fram emot att få Viggo som svärson i framtiden ;-)

    Puss o kram

    SvaraRadera