lördag 2 april 2011

Är jag på väg att bli sjuk?

Svaret är; nja jag vet inte? Känner mig liksom tung i huvudet, ont i ögon och det trycker lite vid bihålorna. Det är något på gång, så är det ju alltid när det närmar sig Sthlm resa...

Kom hem snart kärlek och pyssla om mig, jag längtar tills jag får somna i din famn.. I soffan:)För det är just vad som kommer att hända.

Efter en bra men väldigt slö dag kollar Viggo och jag barn program på FINSKA!!!! Vi åkte ner på stan förut, köpte present till Rafael och sen en mysig fika. När Viggo var på kalas passade jag på att hänga lite med Siri. Ja det var faktiskt så att lill skruttan och jag ritade, lekte med bollen och plockade gamla vackra snigel skal:) Inte så poppis hos mamma som är rädd för sniglar... Jag får köra lite "mulle" med Siri tror jag.

Önskar dig en härlig lördags kväll!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar