torsdag 21 april 2011

Påsk!

Nu har väl ändå påsken börjat.

I dag är det ju skärtorsdagen, det innebär dag före röd dag, vilket innebär halvdag! NICE!
Vi är redo, vi har en härlig resa framför oss. Räknar med att vara framme runt 20.00 i kväll, det kommer säkert att gå bra fram till Södertälje, sen tjocknar det till igenom stan.

Mamma & Pappa förbered med ett glas rosé på trappan för snart kommer vi =)
Våra vin flaskor som var nerpackade har nämligen gått sönder nu på morgonen...
Det var en lätt irriterad Dennis som ringde mig nyss och läxade upp mig.. Älsklingn, nästa gång du packar ner vin flaskor i väskan kan du väl stänga väskan innan jag bär ut den till bilen?
Mitt svar på det var, Älskling varför bär du ut en öppen väska....

Rätt eller fel?
Vad tycker du jag ska ha för argument i bilen senare ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar