måndag 4 april 2011

Jag blev sjuk!

Hej,
Jag kände det på mig, jag sa ju det. Var jag påväg att bli sjuk? Just vad jag blev, har haft en vidrig huvudvärk hela helgen Inte alls speciellt kul, det har liksom tryckt över pannan och ögonen hela tiden. Det enda jag velat göra är att sova , jag kunde inte vakna i lördags. Viggo var helt underbar mot mig, han lät mig sova medans han lekte i sitt rum eller kröp ner bredvid mig och kollade lite barn program. Söta lilla kille som fattade att mamma behöver sov bort det här.
Det fanns inget glammigt alls över den här helgen, mer whit trashigt!!!

Vi tog oss ner på stan för att köpa present till Rafael. Viggo var så lycklig att han skulle få gå på kalas.

Det var match i lördags, genrep! På lördag smäller det, då jäklar stochomare, gamla gnagare släkt och vänner smäller det på Grimta IP. Du kommer väl hoppas jag? Deg räknar jag med, att du och din familj kommer och stöttar de gröna hjältarna från Småland!!

Boka just in Fam Ravelius, de checkar in på hotellet lagom till hemma premiären, så roligt att de kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar