lördag 9 april 2011

Serie premiär, idag smäller det!

Nerverna är utan på idag. 
Grabbarna sitter i bussen på väg mot Grimsta, på väg mot första serie matchen. Jag antar att de är spända, glada, förväntansfulla och taggade.
Vi kommer att vara där, alla kommer att vara där och stötta er! Äntligen är det dags, jag har verkligen längtat efter att fotbollen ska dra igång.  
Kika på artikeln och ladda! För nu kööör vi!!!

Morfar har tagit med sig Viggo till Teds fotbolls turnering. Vår lilla Ted, han kommer att komma långt inom fotollen, en jäkla vinnar skalle och kämpa glöd.

Mamma och jag ska strosa ner till Zara, jag vill kika in där eftersom det inte finns i Jönköping.

Gamla söta Egil är så gammal nu, han är grå, haltar och sover mest.. Han har legat i min väska hela tiden vi varit här. I morse kände jag att det luktade kiss i bland mina kläder.  Ops, Egil hade kissat i sängen... Det är jag ju inte van vid längre =) 


Önskar er en fin lördag!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar