tisdag 19 april 2011

Såhär såg det ut i lördags!

  

 Lite bilder till er från matchen i lördags!

Igår när jag tränat hämtade Viggo och Dennis mig, det var två underbara sommar killar som kom. Efter en heldag i solen var de allderles rosen röda av solen på kinderna. Viggo hade bara fotbolls kläder på sig, han njöt, han var glad, han ÄLSKAR sommaren.

Härom dagen sa Viggo till Dennis; Pappa, nästa gång tycker jag att vi flyttar till Spanien, så vi kan bada hela dagarna. Det är verkligen härligt där.

Det märks på Viggo att han börjar komma in i Jönköpings livet nu. Vi satt och snackade i måndags kväll i soffan han och jag, vips frågade han mig; Mamma vet du nåt om ÖLAND? Jag skulle vilja flyga dit, visst är det alltid sol och varmt där.... Ingen viter så man behöver en massa kläder..
Nja svarade jag och visde honom den här;

 Oj sa han, dit vill jag åka!!!!!!!!

Ha en magisk dag! KRAM

1 kommentar:

  1. Han är för söt lilla Viggo. Men flyttar ni till Spanien så kommer vi gärna och hälsar på det vet du. ;)Tack igen för en super helg. Må så gott och ta hand om er. Massor med pussar och kramar!! /Carolina.

    SvaraRadera