måndag 18 april 2011

Som utlovat!

Nu har jag kämpat i  15 minuter för att få igång den här jäkla internet uppkopplingen. 

Jag började för en minut att fundera på om det här är slutet på mitt bloggande. Skulle jag i fortsättningen att få blogga från iphonen? Men vips så var jag ute i cyber världen igen, jag var tillbaka, jag blev glad=)

Efter en bra dag på jobbet med massor av djupa match analyser ifrån lördagen utklassning av J södra grabbarna. Ni har väl inte missat att de vann med 5-1? Helt otroligt bra kämpar insats av alla grabbar, de slet, de nätade, de gnuggade, det slogs för en seger, tillsammans.
Min kärlek var faktiskt grym, han styrde och ställde på mitten. 
Matchen startade med att " 036 " presenterade sin nya låt. 
Så här såg det ut, 

Nej nu fungerar det inte att ladda upp bilder. 
Jag börjar grina och skiter i det här.

Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar