fredag 8 april 2011

Härlig dag!

 Min nya vår jacka som jag spontan handlade idag på min favorit affär ETC. Alltid hittar jag och Dennis massor av snyggt där. 
Min underbara pappa hade bokat en naprapat tid åt mig i dag, det skedde ett under med min nacke och rygg. Hon vred, vände, klämde och knäckte. Förmodligen har jag lidit av migrän för första gången i mitt liv, hoppas det aldrig kommer tillbaka.

Viggo och jag tog en snabb vesit på gamla dagiset, det var succé men Viggo tyckte det var jobbigt.  Alla barnen klängde på honom. Vi stack vidare mot Cissi, vera, Elin och Philip.
Ni får bilder på de små sötnosarna när jag kommer hem.

Nu middag med mamma och pappa, det blir mumma!

Kika på lite bilder, vi hörs i morgon.
PUSS 

Min söta Fanny, vi ses i morgen

Kärlek vi längtar efter dig!

I morgon kära kusiner kommer vi, som vi har längtat efter er! Viggo kommer krama om er sitt hårdaste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar