tisdag 26 april 2011

Qviding-J-södra

Hej vänner!
I går var det match för grabbarna i Göteborg, Qviding stod för motståndet, efter en ordentlig kämpar insats luckades man ta ledningen i 70 minuten. olyckligtvis så kom en kvittering i 88 minuten. Trist. Tungt. Surt. Rent förjävligt!!!
Jag led verkligen med dem, en så´n här match MÅSTE vinnas, man MÅSTE ta 3 poäng i dessa matcher.
Det verkar som det är en bra harmoni i laget, en bra attityd, en bra inställning. Känns som att det är någonting stort på gång, de kanske är så att det kommer gå rätt bra i år..
I morse vid fikat fick kärleken en massa beröm, han var bäst på planen, han dominerade på mittfältet, han gjorde sin bästa match i Södra tröjan.. Oj oj oj vad lång jag blev helt plötsligt =) Klart att man bli stolt!
Det verkar som de börjar inse vilken jäkla kanon värvning de gjort!

DU ÄR ALLTID BÄST I MINA ÖGON!

Efter en härlig helg med massor av sol, värme, godmat, familj och bus så känns det som att jag varit ledig en hel vecka. En sommar vecka i sol stolen!

Nu är jag på plats på jobbet igen, det känns bra, när man vet att det är fint väder och dagarna blir längre så känns det gott. det är så härligt att hämta Viggo runt 16, ta en glass på framsidan i solen och lira lite boll på baksidan innan det är dags att fixa middag. Härliga sommar, du är här, du är efterlängtad!

Dags för lunch, hoppas Dempa dyker upp snart, vi skulle ju ha en date i dag!!!

Puss så länge! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar