söndag 10 april 2011

Borde skriva mer.

Men nej inte ikväll !

Ligger på min plats i soffan, nerbeddad, sptrepril på tungan. Jag vägrar att bli sjuk, har ju just blivit frisk i nacken och huvudet.

Hemresan gick toppen bra, Viggo somnade efter s- tälje, tyst och lugn resa.
Jag har faktiskt blivit riktigt grym på den här vägen nu, idag körde jag non stop!!! Det kommer att bli så många vänder på den här vägen, upp, ner, upp ner!! Karolina frågade mig idag om det var jobbigt att lämna? Nej faktiskt inte , det känns helt ok. Jag vet vad jag har här nu, jag känner mig hemma, jag gillar att bo i Jönköping.
Sen saknar jag såklart Stockholm och alla er mina älskade, men jag är inte längre bort än 3 timmar!!;) ;)

Ska se klart på mästarnas mästare, nästan att man blir rörd!

Stor kram till dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar