fredag 8 april 2011

En solig morgon!

Det är en härlig solig morgon som Sthlm bjuder på.

Viggo var pigg som en tupp i morse, somnade inte förrän vid tio men vaknade redan 0615... Hur är det möjligt? Det viktigaste av allt, han var kissfri, vi var uppe och kissade tidigt på morgonen.
Har jag berättat hur duktig han är. Att blöjan är borta. Det är oftast torrt i sängen. Yes, nu är vi snart i hamn, efter många långa försök.

Äntligen ska jag i dag få gosa med Elins lille söta Philip, jag har ju inte träffat honom ännu. Som jag har längtat efter det.
Vi ska hem till Cissi och Vera på fika, eller vad vi nu hittar på. Puss på dig Vera vad jag har längtat efter dig, du har ju blivit stora tjejen nu.

Vänner, vi hörs lite senare.

Önskar dig en fin dag, puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar