lördag 2 april 2011

Lördag!

Hej vänner!
Det är lördag morgon, eller är det kanske lunch nu? Viggo tyckte det var dags för oss att förflytta oss till soffan vid 06.15... För tidigt för mig!
Han var hemma med Dennis igår för han var så hostig. Natten var lugn, han fick sova utan att hosta en enda gång, morgonen var helt tvärt om. Han hostade i 2 timmar, nu är han helt slut. Hoppas han somnar in en liten stund innan det är dags för kalas.

Veckan har varit upp och ner för mig, jag har haft en himla huvudvärk, funderat endel och jämnt mig trött. Nu vill jag bara sova sova sov hela dagen. Det är så skumt när man känner sig så trött.

Dennis är på träningsmatch i Ängelholm idag, genrepet inför serie premiären nästa helg mot BP. Ska bli kul att det sätter igång nu tycker vi.

Vi hörs vänner, ta hand om er PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar