onsdag 20 april 2011

Det är något visst med att följa andras bloggar!

Hej vänner!
Det är lite av en drog att blogga, för mig är det helt nytt. För mig har det blivit ett beroende att alltid kika in på de olika bloggar jag följer.  Jag är alltid lika nyfiken om de har kommit med något nytt inlägg, om det har hänt något speciellt i deras liv. Eller om de lagt in någonting som kan inspirera mig, ge mig ny energi till att lägga in inlägg till dig.

En blogg jag följer har varit på BB ett par dagar, jag har varit på nyfiken på hur det gått för dem. Nu såg jag att de har fått en liten pojke. Hoppas de mår toppen allihop, de har en underbar tid framför sig. Så mycket kärlek, värme, tårar och oro. Grattis till er!

De flesta jag följer är faktiskt tjejer i samma situation som mig. Tjejer som flyttat från sina älskade familjer och vänner till " Någonting helt nytt" Deras sambos spelar också fotboll, därför är det lätt att jag känner igen mig i mycket de delar med sig av. 

I kväll har Viggo och jag fixat lite påsk här hemma.  Dennis har varit på cup match i Göteborg, de vann med 1-3. Härligt!
STORT GRATTIS TILL TOMAS SOM VISADE ATT HAN ABSOLUT ÄR ATT RÄKNA MED!!!

Det här är till dig Tomas!
 
Tack för mysiga dagar i helgen vänner.

PASSAR PÅ ATT ÖNSKA ALLA ER EN UNDERBAR PÅSK!
PUSS I PÅSK


1 kommentar:

  1. Spännande...kan du inte lägga upp vilka bloggar du följer??? Jag vill få tips på nya bloggar så jag kan gå in och läsa på =). Glad påsk!

    SvaraRadera