onsdag 6 april 2011

Fotbollskväll med J-Södra

Nu om 2 timmar börjar J-Södras årliga Fotbolls kväll på Elite Stora Hotellet i Jönköping.
Jag har fått äran att hjälpa Pär lite med planeringen inför denna kväll. Vi kommer att gå i Landslagets täcken, gäster som Erik Hamrén och Lars-Åke Lagrell kommer på besök.
Det startar med att Sune hälsa alla välkomna, sedan serveras middag. Hasse & Lasse är på plats och presenterar nya spelare.
Kvällen avslutas med föredrag av Erik. ska bli skoj att träffas igen=)

Jag tänkte ta lite bilder, återkommer för hoppningsvis under kvällen med det.
De som är inbjudna är de stora sponsorerna och hedersfolk inom föreningen, sen är det Dennis och jag såklart! Men vi räknar oss nu som "heders folk", eller? 

Allt bra annars tycker jag, börjar ladda ordentligt inför premiären på lördag. det känns på kansliet, det ligger en spänning i luften. Härligt att alla laddar! 

Hörrni, vi hörs sen!
förrästen så kommer viggo och jag till Sthlm i morgon, jihaaaa!!!!! Love love love!

KRAM

1 kommentar:

  1. ååå ha så super kul och hälsa bästa Erik från mig!!! Kram Jenny

    SvaraRadera