onsdag 13 april 2011

Så här har vi haft det sista tiden..

Tjing på er vänner!
Tänkte bjuda på lite bilder från sthlm och annat.. 
Hoppas att ni har haft en härlig dag. Jag själv håller på att ladda inför morgon dagens viktiga möte. Endel av min framtid här i Jönköping kanske avgörs i morgon... Ska bli spännande och se vad det ger och hur det slutar. Kommer självklart att dela med mig mer när jag vet mer och när jag känner mig mogen för det.
Så länge får ni hålla er och njuta av bilderna.. 


V i tog en sväng förbi gamla dagis.  Ny jacka!


Vi träffade söta Pepper, tyvärr var Lola sjuk.
Hos bästa Gudmor får jag alltid så fint!



Mormor kom förbi & gosa med Vera
Elin & underbara Fhilip var också med
 
Mormors middag, mums!




Påsk pynt för föräldrar och barn på dagid


Viggos kompis Victor var med hem och lekte.
Hoppas att ni gillar när jag lägger upp lite bilder! Ha en bra kväll, KRAM


1 kommentar:

  1. Hej på dig du fina tjej, jag älskar när du lägger ut bilder känns lite nära då . Roligt att få se Viggos kompis . Jag förstår att han tycker att Viggo har långt hår , hälsa att snart kommer Påsk Haren till landet och vi får leta ägg o mysa kram från mamma - mormor.

    SvaraRadera