tisdag 9 augusti 2011

Visst var det skoj?

Jag tycker det var super skoj att Dennis gjorde ett inlägg, tycker inte du?
Intressant att höra hans syn, känna hans upplevelse och försöka förstå vad som försigår sig i en fotbolls spelares huvud? Me like!!

I går natt spenderade jag 6 timmar på akuten. Mycke folk. Ångest. Smärta. Tårar. Blod. Trötthet... Ja en massa kännslor möts man av när man är på akuten. För mig är akuten förknippat med alla gånger vi varit inne med Viggo när han var liten, Ursch, fy och BLÄ!!

Allt ska vara bra med mig, INGA avvikelser på några prover, inga konstiga knölar, inga förstoppade tarmar eller fel på hjärtat. Tur.
Den hör senaste veckan har inte varit någon bra vecka, jag har inte mått bra alls. Så nu är det dags att ta tag i mig själv och se till att jag mår bra. Jag måste tro på mig själv och peppa mig själv. Det kan hända att jag behöver lite pepp påvägen..

Annars en underbar händelse idag som jag återkommer till senare när jag pratat med de berörda. Kärlek.

Kram

1 kommentar:

  1. Skönt att alla prover är bra. Ja, kom upp ur gropen nu och njut av en skön sensommar. Vad är det som ären "underbar händelse"?

    Nyfiken Tok.

    Kram , Löv is löv

    SvaraRadera